Ocenite ponudbo:

Faks: 07 348 11 31
e-mail:
www.trebnje.si
Trebnje - Štefan - Občine - Knežja vas - Dobrnič - Vrbovec - Rdeči Kal - Jordan Kal - Mirna Peč - Ponikve - Dečja vas - Gorenji Vrh pri Dobrniču - Repče - Vrhtrebnje - Grmada - Trebnje

Težavnost: 5-najbolj primerno...1-ni primerno
srednje zahtevno

Dolžina izleta : 39,5 km

Ogledi
individualni

0,0 km: Start v Trebnjem od cerkve v smeri za Ivančno Gorico.

1,9 km: V Štefanu v križišču zavijete proti Žužemberku in nadaljujete pot po glavni cesti skozi Občine, Malo vas, Knežjo vas in čez Železno do Dobrniča.

10,5 km: Na križišču v Dobrniču zavijete levo proti Mirni Peči.

11,5 km: Do Artmanje vasi nadaljujete pot po glavni cesti in na križišču zavijete levo.

12,5 km: V vasi Vrbovec zavijete levo in nadaljujete pot po glavni cesti, ki se rahlo vzpenja.

14,3 km: Prispemo na Rdeči Kal in v križišču nadaljujete pot naprej mimo okrepčevalnice.

16,4 km: Peljete se po cesti do Jordankala. Vožnjo nadaljujete naravnost skozi vas.

21,3 km: V Mirni Peči v križišču pri cerkvi zavijete levo proti Trebnjemu.

23,6 km: Na levi strani ceste je odcep, ki je označen s tablo (kamor nas pelje 1 km dolga cesta skozi vas Jelše, nato skozi gozd vseskozi navzdol) za ogled Zijala, kjer pride na dan reka Temenica.

24,0 km: Nekaj metrov naprej lahko zavijete desno na stransko cesto, ki se vzpenja na Sveto Ano (hud vzpon dolžine 700 m).

26,8 km: Pripeljete se pred vas Dolenje Ponikve, kjer v križišču zavijete levo za Dečjo vas.

28,7 km: V Dečji vasi se peljete mimo cerkve in v križišču zavijete desno proti Šmavru.

29,7 km: V križišču sredi gozda (tabla Šmaver) zavijete desno in peljete v klanec.

30,6 km: V križišču pri cerkvi sredi Šmavra zavijete desno in nadaljujete pot po glavni cesti v klanec.

31,6 km: Pripeljete se na Gorenji vrh, kjer je spomenik padlim borcem iz 2. svetovne vojne. Peljete se ob njegovi desni strani in nadaljujete pot naravnost proti vasi Repče.

33,1 km: Na Repčah pri hišni številki 9 zavijete levo proti Vrhtrebnjemu (cesta se vzpenja) v naslednjem križišču zavijete desno.

34,9 km: Na Vrhtrebnjem nadaljujete spust skozi vas.

37,0 km: V križišču na Grmadi zavijete desno.

39,5 km: Peljete se proti Trebnjemu, kjer je štartno mesto.

Kulturno zgodovinske in naravne znamenitosti ob poti:
- Galerija likovnih samorastnikov v Trebnjem

ModraKolesarskPot

Rezerviraj & kupi

Piškotki

Spletno mesto uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.